Publicada el 01.01.2020
Marxa pels camins del Penedès
Des de fa més de quinze anys la Fundació Àngels Garriga organitza la Marxa pels camins del Penedès, anada i tornada de Saifores a la cruïlla dels termes de Sant Jaume dels Domenys, Castellví de la Marca i Castellet i Gornal, que inicialment era cruïlla de les tres comarques del Penedès: Alt, Baix i Garraf. Darrerament es fa pels voltants de Saifores.
Amb aquesta Marxa la Fundació vol contribuir a enfortir els lligams de coneixement i d’amistat entre les tres comarques del Penedès i les altres comarques de Catalunya. Aquesta és una activitat molt consolidada i compta amb una bona participació que gira a l’entorn de dos-cents participants. Normalment es fa el diumenge després de Pasqua al matí.
Per llegir la presentació de la I Marxa que Marta Mata va escriure l’any 1987, cliqueu aquí.

Més informació: